Plugg

Nu känner jag det, skriv ångesten efter mitt senaste inlägg. Jag har ju som trend att hålla mina fingrar borta i typ 3 månader men nu känner jag själv att det är dags att sätta fingrarna i spel igen och faktiskt skriva ner allt jag går igenom nu. För några månader sedan skrev jag om en skola jag ansökt till, och jag kom in!! Jag går just nu på Frans Schartaus handelsinstitut och läser Food&Beverage Managament vilket enkelt kan översättas som en fördjupning inom restaurang där målet är att antingen jobba som chef eller driva eget företag inom restaurang. Men man kan också få jobb inom personal,ekonomi och marknads avdelningarna, beroende på vad man blir intresserad utav. Jag själv har fått en stor AHA upplevelse när det kommer till arbetsmiljö och mitt brinnande intresse för den inriktningen. Det ska bli kul att se vad som händer efter den här utbildningen. Jag har även fått en högre roll på mitt jobb och kommer köra som ansvarig under helger när jag väl jobbar, allt känns nytt och spännande och kommer komma till stor nytta under min utbildnings tid. För övrigt känner jag ett lyckorus eftersom min kära pojkvän flyttat in och jag numera får gå och lägga mig bredvid mannen jag älskar mest av allt. Mitt egna lilla lyckorus handlar lite om att jag känner att jag bestigit ännu en prövning i mitt liv, det gör fortfarande lite ont och ibland blir jag väldigt påmind om vad man gått igenom och kan brista ut i gråt men jag vet att den dagen kommer när den är menad för det. Jag tänker inte gå in på detaljer men de människor jag behövt runt om mig har funnits där och jag har fått ta den tid jag behövt att gå igenom känslorna kring detta ämne. 
Jag har lovat mig själv att bli bättre på att skriva nu eftersom det händer så otroligt mycket. Så nu tänker jag gräva ner mig i mitt tenta plugg inför imorgon, Marknadsföring är ett tungt ämne men jag ska fan ta mig igenom detta. Vi hörs take care / Elin 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0