Eurovision kväll

Så om en timma är det Eurovision, vi får se vilket land som tar hem det i år. Jag tycker dock att vi har en väldigt stark låt med Robin Stjernberg och håller verkligen tummarna för honom.
Idag har varit en riktig to do göra dag, skulle egentligen ha åkt både till Salem och Hägersten men eftersom Alvaro glömde att ge mig nycklarna så fick det bli en fixa hemma dag. Har storstädat hela lägenheten så det luktar gott överallt, gjort mina 75 squats för dagen eftersom jag håller på med en "squats challange" så imorgon är det 80st som gäller. Är fan starkare än vad jag tror, och allt sitter i psyket så om du inte motiverar dig och försöker ändra din livsstil kommer inga resultat att ske.
Har även varit en sväng till Ica och pantat flaskor, lagat en god kyckling med jordnötssås till middag och förberett lite ananas,chasewnötter och apelsin att ha till Eurovision. Har även en lite onyttigare variant i frysen som jag haft lite cravings på, nämligen blåbärs sorbet haha, så jävla gott!

Nu ska jag diska och fortsätta skära upp apelsinerna. Ha en trevlig helg och ta hand om er! / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0