I'm no beauty queen, I'm just beautiful me

Det finns många tankar som går i huvudet hos lilla Elin just nu. Eller liten och liten är jag ju inte med tanke på att jag blir hela 25 år i år. När man kollar bak i arkivet här så kan man bland annat hitta en lista på saker jag önskade att jag skulle ha innan jag blev 25, listan gjordes när jag var en liten naiv och smått identitets sökande 20 åring. Jag kan säga såhär, livet blir aldrig som planerat, och det går aldrig att förutse vad framtiden håller för en, men allt kommer så småningom. Jag kan iallafall bocka av ett utav mina roliga val och det är lägenhet. Resten får komma när det kommer, njut istället av det man har här och nu!
Det har varit mycket tankar i huvudet på senaste tiden och det som faktiskt hjälpt mig som jag säkert kommer få höra mycket om nu är att stoppa in mina hörlurar i öronen, sluta ögonen och lyssna på en av mina favoriter: Justin Bieber. Det suger att jag inte fått tag på en biljett faktiskt, hade så gärna velat se honom i Globen men jag får njuta av att Believe Acoustic albumet kommer ut snart. Nu ska jag koka lite te och försöka ta kål på den här mördar förskylningen som vägrar lämna min kropp. Bilden är från dagarna innan jul, fick denna av min vän Michelle www.enstockholmspromenad.blogg.se
/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0