I'm A Butterfly When I'm In Your Hands

Idag är det redan den 8/1 och denna dag säger jag välkommen till världen lilla pojken till Alvaros ena storebror Victor och Nadia som fick en liten son idag. I helgen väntar dop för lilla Milinda Alvaros äldsta brors dotter som föddes i somras när vi befann oss på Kos.
Just nu är jag på väg hem till Michelle för att hjälpa henne att starta upp en blogg, roligt när någon vänder sig till en för hjälp om sånt som man själv inte har haft tid och ork för de senaste månaderna. Dagarna är nedräknade om 24 dagar står jag med nycklarna i min hand och får äntligen komma in i vad som kommer vara MIN lägenhet. Det är tusen saker som ska fixas innan, tusen saker som skulle fixas innan man flyttar in och det har varit rena rama djungeln bland alla el avtal, tv,bredband, säga upp abbonemang som tydligen gick ut tidigare än vad jag själv kunde minnas. Som sagt en enda stor djungel bland allt som ska göras men det löser sig,det gör det alltid. Nu ska jag hoppa av tåget, kommer sakna den här sidan av stan enormt mycket, mitt hem men man får helt enkelt göra "fel sida" till min sida av stan och mitt nya hem, "home is where your heart is"

/ Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön blogg! Länkbyte? Kolla gärna min unika blogg, puss! www.randomtalk.blogg.se

Svar: Tack så mycket, och detsamma! Länkar gärna din blogg ;)
Elin

2013-01-14 @ 17:25:38
URL: http://randomtalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0