I surrender who i've been for who you are

Då har klockan tickat ner, om en vecka går första lasset. En sak är säker, jag har betydligt mycket mer kläder än jag tror. Dock använder man ju tyvärr hälften, funderar på att försöka samla ihop lite och försöka sälja lite. Ju mer jag inser att jag snart sitter i en 1:a ute i Akalla gör mig sjukt nervös. Jag har drömt om den här dagen så otroligt länge och nu är den snart här, inledde mitt uppdrag att samla ihop mina saker som jag har hemma hos pappa vilket kändes sjukt. När man legat nere på botten och försvunnit in i både aggressioner,depression,glädje,sorg så kan jag inget annat göra än att le. Jag vet att jag borde ge mig själv cred för att jag kämpat, fortsatt gå och aldrig slutat tro att dagen kommer trots så många motgångar. I onsdags fick jag även ett annat besked som fick mitt hjärta att skrika av lycka. Precis som förra årets studieresa till Berlin så går detta års studieresa till Disney Land Paris!!
Ett av mina drömmars mål, perfekt för en som går runt med tingeling runt halsen, som har en tattuering i Disney stil från Peter Pan med orden "Faith,Trust&Pixie dust" ja som sagt jag har och kommer alltid älska Disney och det kommer bli en upplevelse för sig för mig. Nu väntar ett 8timmars pass på jobbet, lätt som en plätt eller inte. Lönehelg,fredag en av de stressigaste gångerna inom restaurang men det är bara att bita ihop.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0