3 dagar kvar

3 dagar kvar var det ja, nervositeten börjar kicka in, nyfikenheten går på högspinn och nerverna inför denna flytt börjar bli olidliga. Herregud vad fort tiden gått fort, jag ser fram emot Fredag så himla mycket och orden kan inte beskriva lyckan jag har inför att äntligen få kliva in i mitt hem. Tyvärr tror jag att jag stressat lite undermedvetet eftersom magen lyckades reagera med en släng av vad jag antar är "magkatarr" dock slog den ut mig med både feber och allmänsvaghets känsla i kroppen, men nu är jag på bättringsvägar igen.
I veckan som varit har jag slagit till på ett riktigt fint barbord+stolar till, kollat in en tv som ska köpas i helgen, införskaffat en vattenkokare och fått välja ut lite saker till lägenheten som tidiga födelsedagspresenter.
Jag berom ursäkt redan i förväg om det kommer vara tjatigt på lägenhets området men det tänker jag låta det vara eftersom det är ett av mina största saker som hänt i mitt liv och jag njuter av denna stund.Kvällen har spenderats till att packa ner lite av det jag har haft i hyllorna här hos min pappa och mina bröder, kommer kännas tomt utan dom kan jag tänka mig, speciellt när man inte har en hund som kommer springandes till dörren och viftar på svansen, kommer sakna min lilla pälsboll. Nu ska jag kura ner ner mig i soffan, titta på tv och samla krafter till att jobba imorgon.
Take care / Elin 

"Min stöttepelare,min ängel,min kärlek,min klippa, skulle inte kunna andas utan dig, min bättre hälft"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Elin!
Vad spännande med flytt! Såg nyligen ditt mejl (jag vet, först nu) och vill tacka så mycket för de värmande orden!:) Stort lycka till med flytten och allt nytt som detta innebär. Ha det bra!:)
Kram

2013-02-03 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0