My mind never wakes up without you on it

Oj oj oj, nu ska vi se vad som hänt sen senast. Jag är härmed nyinflyttad och trivs som tusan i min lägenhet. I början var det lite konstigt att vakna upp någonstans där man inte kände sig riktigt hemma ännu men allt har gått bra. Nu är jag inne på andra veckan ute i Akalla och det enda jag saknar egentligen är inredning. I måndags var jag till Ikea och handlade hem lite smått och gott, igår var jag och hämtade mitt bredband och ett paket på 8kg med både lampor,gardin,sängkläder och lite annat roligt. Äntligen börjar det kännas som ett hem och lyckan när man ser hur allt börjar ta sig är obeskrivlig. Har haft min älskade pojkvän Alvaro hos mig nästan varje dag och det trivs jag väldigt bra med också. I helgen har jag bjudit hem Alvaros familj, vi får se vad jag lagar till för middag men det ska bli kul att få bjuda över dom som alltid bjudit in mig. Idag är en lugn dag på jobbet, dock är jag super mega trött, ni vet när man sovit en natt fast det känns som om man varit vaken hela natten, så är det idag, får se till att lägga mig i tid ikväll helt enkelt. Take care / Elin


Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin blogg :)

2013-02-15 @ 17:12:43
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0