Theres nothing like you and me

Jag verkar göra detta till min nya trend, uppdatera en gång låt det gåminst 3 månader sen skriver jag igen. fast att jag vill skriva så hinnerjag aldrig riktigt knåpa ihop något, mycket är för personligt för att skriva ner och vissa saker ska man nog bara respektera att det stannar inom en viss gräns. Sist jag skrev så var det massvis med saker jag hade att se fram emot, den tiden gick sjukt fort och nu är både Disney land paris,Justin Bieber och min 25års dag passerad. Kan berätta lite smått om Disney land, det var en upplevelse för sig, vi råkade komma dit precis när det var snöstorm och vår resa gick inte alls som planerat men kul hade vi ändå.
Min födelsedag blev en av de bästa jag varit med om tack vare min pojkvän som hade ordnat med en överraskningsfest och en enormt fin video till min äravilket fick mig att bryta ihop totalt men det var den bästa födelsedagen ever!
Justin Bieber, woooow säger jag bara! Vilken kille, vilket framträdande och vilken jävla röst han har. Jag är helt mållös, så pass bra tyckte jag att konserten var.
Jag har fått höra så himla mycket om honom nu och blivit så retat för att jag tycker att han är bra, men vet ni vad? I don´t give a fuck, jag diggar honom,hans musik och den får mig att le så jag skiter i vad alla andra tycker och tänker. Något annat roligt som håller på att hända i mitt liv är att jag sökt en utbildning och om jag kommer in så blir det plugg på heltidi höst, har ansökt till Food&Beverage managament på Frans Schartaus, så den 7/5 blir det intervju/info och svenska/matematik prov, spännande. Något jag har att se fram emot nu är att den 29/5 ska jag få se en av jordens mest kvinnligaste artister på scenen igen, det var 12 år sedan jag såg henne men då i grupp med Destiny´s Child, idag är hon enligt mig en av de sexigaste,kvinnligaste,ödmjukaste och mest framgångsrika med en av de starkaste rösterna, ingen mindre är Beyonce, ska bli sjukt kul att få se henne live igen.
den 23/6 tar jag mitt pick och pack och åker ner till min pappa&syskon i Grekland igen och blir borta i 2 veckor, kan inte längta mer till värmen än vad jag gör, det enda nya iår blir att jag åker helt själv vilket skrämmer mig lite men det ska bli spännande det med och en helt ny upplevelse kan jag tänka mig. Det var allt för den här gången, ska försöka skriva lite mer förmin egen skull så jag får ut saker som snurrar runt i huvudet på mig, det är ju dessutom så mni blogg alltid fungerat, som ett ventilations system för mitt huvud att uttrycka mig i ord istället.
Ta hand om er / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0