Vår tecken

God morgon!
Vilken underbart fin och solig dag, skinnjackan invigs tillsammans med solglasögonen, snacka om vår tecken på hög nivå! Just nu är jag påväg på bussen mot gullmarsplan för ett 10-18 pass på jobbet. Det är så typiskt mig att tro att man packat ner massa inför helgen men inser att man glömt presenterna till mamma och Anders, typiskt men då har jag iallafall något som dom kan få nästa gång.
Har inte sett mamma sedan innan vi stack till gran canaria i slutet av januari, känns som en evighet sen så det ska bli mysigt att komma till Eskilstuna igen, dessutom följer Alvaro med oxå.
Ska försöka ta en bild när jag kommer till jobbet även om man ser ut som en Michelin gubbe med alla kläder under skinnjackan så kan det vara en mysig bild. Ha en jätte din dag nu och om jag inte skriver i helgen så skrivs det efter.
/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0