Never say never

Jag har drömmar, för många för att veta vad jag vill.
Jag vill dansa, jag vill sjunga och jag vill stå på scen.
Jag gillar pedagogiskt arbete, jag gillar att jobba med människor. Jag är intresserad av hälsa&kost.
Jag skriver för att kanalisera mina känslor, jag skrev låtar förr i tiden.
Jag hade en dröm men den är långt bort, den når jag helt enkelt inte.
Inte konstigt att man inte har en aning om vad man vill bli, valen är för många men om man aldrig testar så vet man inte heller vart den ena tar dig.
Varje dag tänker jag på vad man borde göra, plugga och se till att ha betygen som aldrig blev satte från gymnasiet, men ibland är resan dit inte så himla enkel men skam den som ger sig.
Jag säger såhär dom bilden nedan.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0