Live my life

Påväg in till stan för att käka lite god thai mat med pojkvännen. Ska även försöka hitta den toning jag vill slänga in i håret får se hur det går.
Så vad har hänt sedan sist, jo jag har blivit tilldelad en ny titel på jobbet nämligen öppningsansvarig/helgansvarig. Känns sjukt spännande och roligt, utbildning i april om allt går som det ska.
Om en vecka är det dags för mig att bli ett år äldre nämligen 24 år, det ska firas med lite vänner men inget stort.
Snart drar vi till Berlin dessutom med jobbet, det kommer bli galet! Delar rum med min cheerleader och är paxad som översättare eftersom jag pratar tyska. Förvänta er fett med bilder kan jag säga, bästa gänget i Berlin och rockar hårt!
Nästa station Stockholm central, dags att gå av ha en fortsatt bra dag ppl, peace out / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0