Duktig flicka syndrom

Nålar har aldrig varit min grej och ändå är jag både piercad och tattuerad, men akupunktur är fan inte mysigt asså.
Hade nålar i hela ryggen men värst var ändå dom jag fick i fötterna, nacke och rumpa fy fan vad ont det gjorde!
Tydligen blev man diagnostiserad med "duktig flicka syndrom" med allt för mycket stress relaterad smärta vilket har lett till överspänd i hela kroppen.
Visst jag kan faktiskt relatera till det med tanke på hur mitt liv sett ut sedan 1 år tillbaka men jag vet däremot att det mesta som behövs göras då är att ta tag i ens livsstil och se över hur man både äter,sover och sänka stressen så gott som möjligt.
Nålar är som sagt inte min vän så akupunktur blir det nog inte igen utan mer insikt i mig själv och kanske beartetning av vissa saker samt att acceptera läget för vad den är.
/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0