Bonden

Idag är en speciell dag, inte bara för att min älskade pojkvän ska vara dj på Bonden bar ikväll för första gången utan också för att min älskade vän Sandra vart på arbetsintervju på mitt jobb och ska prov jobba på Lördag, just när jag jobbar. Så idag är en mycket speciell dag enigt mig, frågan är bara vad fan man ska ha på sig ikväll det står mellan några outfits och den som lockar mest är nog mina röda jeans tillsammans med en korsett och kavaj eller min as cola blå kjol, allt är i tvätten och i tårkskåpet just nu vilket gör det svårare att tänka ut vad jag vill ha på mig. Vill egentligen bara slänga på mig skinnjackan och låtsas som om det vore as varmt ute nu när solen skiner så fint.
Längtar inte ni till sommaren eller åtminstone till våren då man kan börja sätta på sig alla de där tunnare kläderna istället för att se ut som en uppblåst michelin gubbe? det gör iallafall jag, och jag hoppas på bra väder i April både i Sverige och Tyskland eftersom vi åker till Berlin med jobbet den 15/4 så hoppas jag att det har blivit lite mer vår där så man kan slänga på sig skinnjackan.
Tänkte faktiskt bjuda på lite bilder från Gran Canaria den här gången eftersom jag inte lagt upp dom här ännu så enjoy medans jag väljer outfit,kan ta ett kort sen så ni får se vad det fick bli.
/ Elin

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0