Äntligen!

Jag måste börja detta inlägg med props till 4 nya favorit tjejer som kämpar sig upp mot toppen nämligen Caty,Keela,Hofh och Kandy Landy, grymma brudar med mycket klös i!
Om ni inte läst deras bloggar ännu do it! Jag blev fast direkt och jag kan säga såhär GE MIG ER GARDEROB, inte ett dugg avis haha.
Helgen har spenderats hos min käre boyfriend och vi har myst framför melodifestivalen denna kväll. Blev väldigt glad av att se Molly gå till final men ville få Mattias i finalen med eftersom han uppträdde i en helt ny genre. Morgondagen ska spenderas med att träffa min älskade lilla vän Mia som är på finbesök i stocktown
( http://miiataipale.blogg.se ) sen blir det att gå till jobbet på personalfekke.
Hoppas er helg vart bra hitills, ska försöka uppdatera lite mer och oftare eftersom jag själv vill skriva egentligen så why not try again. Håller på med lite planeringar inför en ny header eftersom min verkar ha försvunnit någonstans och den är snart 4 år gammal.
Time to go to bed, ha en fortsatt bra helg!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0