R.I.P

Jag träffade dig när jag var 7 år gammal. Du var en liten pojke från Thailand och du var full av liv.
Jag vet att vi ej var nära eller ej har kontakt de senaste åren men beskedet kom som en chock. Jag minns allt från barndomen och jag har fortfarande kvar det gamla kärleksbrev din bror skrev åt dig när vi var 8 år.
Jag beklagar att du aldrig fick uppleva livet vidare och jag beklagar sorgen det medför till dina anhöriga.
Vila i frid du gamle vän och må änglarna ta hand om dig där uppe!

Tillägnad min gamla klasskompis som gick bort plötsligt inatt endast 23 år gammal. Lars/anuphan/thai/Andy kärt barn har många namn. Vi tänker på dig!


Kommentarer
Postat av: Nathalie furst

Hejsan ! jag heter Nathalie Furst och är från danstidningen 5678.se . Skulle du kunna kontakta mig så fort du ser detta . Har en förfrågan som du kanske kan tycka är intressant



maila mig eller kommentera min blogg så jag får din mail .

Postat av: Sandra

Ja du, det beskedet kom verkligen som en chock! Det går liksom inte att förstå att det verkligen är sant.



Även om det är precis som du skrev att kontakten inte höll efter skolan så har man ändå tillbringat många år tillsammans och skapat minnen.

Hoppas verkigen han får ddet bra där han hamnar och att alla anhöriga tar hand om varandra och tillsammans kan minnas de bra stunder som de hade med honom.



Det blev en lång kommentar men jag vill avsluta med att påminna om att ta tillvara på de stunder man har med sina nära och kära för livet har man tyvärr bara till låns och när som helst kan det tas ifrån en utan någon som helst förvarning hur sjukt det än känns när det drabbas en själv.



Massor med styrkekramar vill jag tillägna alla som kämpar med det hårda beskedet, jag känner verkligen med er!

2012-04-07 @ 23:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0