Memories never die

Känslorna är så blandade, samtidigt som gråten sitter i halsen så har jag så svårt att minnas några fina stunder.
Jag kommer bara ihåg den tid jag verkligen mådde som värst och du var en stor del av den biten.
Men att någon så ung och full av liv lämnat vår värld, att någon med så mycket planer gick bort så hastigt är ofattbart. Vi är många som fäller tårar, vi är många som träffat dig och fått vara en del av ditt liv på ett och annat sätt. Vi kommer vars många på plats ikväll, minnescermoni för dig hålls ikväll. I din ära för att hedra dig och inte sörja ska vi samlas utanför vretskolan.
Samtidigt som tårarna vill tränga fram så har jag svårt att förstå att du inte längre finns med oss. Vila i frid vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0