24 år

Vilken fin födelsedag jag fick igår av underbara människor. Fick fina presenter av jobbet och tårta vilket uppskattades jätte mycket.
Träffade mina fina vänner på fridays och avnjöt lite god mat och skratt. Blev överraskad av personalen på Friday's med en jätte ramsa och glass, det var hur kul som helst.
Nu är jag påväg in till jobbet igen, söndag åker vi till Berlin och jag kunde inte längta mer än vad jag gör.
Ikväll blir det minnescermoni, känns tungt men ändå jätte fint. Något jag tänkt under de här dagarna är hur en annan människas död kan innebära att så många samlas åter. Man glömmer allt som hänt, man ser bort det och samlas för att en person som på något sätt berört en tidigare inte finns mer.
Synd bara att man aldrig förstår vad man har/haft förrns allt är försent.
Ta vara på varandra, och uppskatta människor du har i din omgivning innan det är försent.
/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0