Trötter

Inatt fick man somna till världens hårdrock från alvaros gulliga grannar. Tog väl ca 1 timma innan störningsjouren dök upp runt 02.30 tiden, lyckligtvis vaknade jag upp rätt utvilad och redo att gå till jobbet. Denna vecka blir det en hård vecka, jobbar från lör-lör med fredag som den enda lediga dagen emellan, som sagt tufft men det kommer sitta fint efter löning och då blir det en ännu större reskassa, läängtar!!
Funderar på att antingen börja sjunga eller dansa jazz till jan-feb beror lite på dock annars får jag sattsa på att pallra arslet till gymmet.
Nu är jag påväg hem till Alvaro där det blir lite god thai mat som jag lärt honom eller så gör han det enkelt och gör en god tacos, får se vad det bjuds på.
Tills dess ha det bäst / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0