Torkskåp,glögg,snittar och fullt med människor

Dagen började riktigt bra, skrattade så jag grät åt min kollega då vi disskuterade torktumlare och torkskåp, vet inte riktigt hur vi gled in på ämnet men frågan löd såhär " vart var det man skulle sitta var det i ett torkskåp eller på en torktumlare?" där brast det totalt kl 9 på morgonen och dagen var inledd med humor igen. Det lustigaste av allt är nog hans egna kommentar mitt i tystnaden som hade uppstått att det kanske var därför det var så mysigt att sitta i ett torkskåp där det var varmt och luktade vante?
Ja som jag sagt tidigare, jag har världens roligaste kollegor som verkligen fyller mina dagar med så sjukt mycket skratt. Runt 14.30 stängde vi för dagen för kvällens första glöggmingel för i år då viktiga gäster skulle dyka upp samt kändisar. Detta var min första kväll som jag jobbar och det gick sjukt bra, tycker alla gjorde en super bra insatts trotts kaoset som uppstod då det blev brist på sittplatser och folk var överallt och ingenstans.
Efter 11 timmar fick jag och min kollega bege oss hemåt, om det inte var för tröttheten i kroppen så var det nog sockret som höll oss igång för kvällen avslutades med ett enda fnitter jippo påväg mot spårvagnen.
Nu ligger jag här i soffan och är helt slut, imorgon väntar mysig date med min fina lilla vän Micha innan vi beger oss till kvällens dans lektion.

Bild nr 1: jag
Bild nr 2: Jag och Elin ( Elin•2)
Bild nr 3: mina arbetsuppgifter för kvällen.

Take care/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0