27/1

Bokat och betalt, den 27:e januari åker jag till kanariöarna för att fly bort en vecka. En hel vecka att bara kunna fokusera och lägga all energi på en person och hitta tillbaka till allt. Jag kan inte längta mer än vad jag gör just nu, jag känner på mig att det kommer bli bra för det spelar ingen roll vart jag än är i världen så länge du finns där vid min sida.

Idag har vart en sån här allmänt bra dag, rolig och full av skratt. Jag inser verkligen hur bra jag trivs på mitt jobb, hur super sköna mina kollegor och hur stört det kan vara att dom faktiskt känner en på ett sätt ingen annan gör. Dom känner mig Elin i min jobbroll men även den person jag är på riktigt, den flamsiga lite halvt oseriösa som brister ut i en dans när tystnaden är för olidlig på jobbet. Dom har sett mig skratta,gråta,vara arg och förtvivlad och funnits där när andra inte vart där. Jag har aldrig varit på en plats där jag känt mig så uppskattad och behövd som jag gör här, och det bästa av allt är att jag delar den upplevelsen med dom.
Dagen har varit lugn och sansad, älskar hur jag och Hillevi sitter och små fnissar under den viktiga "grupp intervjun" som hölls idag, bara för att man själv jobbat sedan 9 imorse och fått i sig allt för mycket socker och gör konstigheter efter 10 timmar.
Imorgon är man ledig, ska spenderas med att träffa mormor och morfar sedan blir det dans på kvällen med tjej gänget på marikas ska bli skönt att röra lite på sig.
Måste börja gymma igen, känner mig lite för otränad efter denna steg tävling som pågick under 40 dagar på jobbet, känns som man tränat för hela året men det var det värt med tanke på att mitt lag gick i mål först och kämpade sig med att hålla sig i topp till slutet.
Well well, trött tjej nu dags att röra sig mot sängen take care / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0