sakna dag

Idag är en sakna dag, idag saknar jag allt och idag ser jag inget annat än saknaden.
Skrattet,humorn,de där ögonen,läpparna,kramarna och framför allt personligheten, idag saknar jag allt.
Det är tufft att låta bli, det är hårt att stoppa sig själv fast man bara vill slänga sig på tåget och ställa sig i dörren och se personen igen, det är svårt.
Jag saknar dig idag, jag saknar hur du fick mig att le fast du egentligen inte behövde göra något speciellt,jag saknar hur du fick mig att skratta så magen gjorde ont och jag saknar hur du såg på mig.
Du känner kanske inte samma sak men det gör jag, jag saknar alla de där små sakerna som betydde allt för mig, allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0