OMG!!

Jag kan inte fatta det, shit jag har gjort ett sådant sjukt beslut nu som chockar mig totalt. jag bestämde mig för att jag ska börja läsa upp mina betyg och vi börjar med Matte A för att sen ta Matte B, sen blir det in på Psykologi och Samhällskunskap tänkt jag.
Sjukt kul och jag är så jävla taggad inför hösten nu så det är sjukt, jag ska dansa, jag ska plugga,jag ska jobba och jag ska leva, jag har bara börjat nu och jag kommer inte stanna upp, till hjälp har jag min bästa vän vid min sida som jag lyckades inspirera och ta samma kurs, känns sjukt bra för vi kan pusha varandra och vi behöver det här båda två, vi kan ta oss igenom allt verkligen allt, med varandra vid ens sida!

Go hard or go home!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0