Lyckorus

Det är hur jag känner just nu, ett enda stort lyckorus genom hela min kropp.
För det första ska jag börja plugga i höst, ska dock bara plugga matte B men det är jätte stort för mig eftersom jag har grymt svårt för matte och att jag ens gör det är ett stort steg i mitt liv. Idag inträffade något annat stort i mitt liv, jag fick vara öppningsansvarig på jobbet, vilket innebär att jag hade ansvar för att öppningslistan bliir klar, ta telefonen om det ringer och springa på morgonmöte och fixa kassorna med växel, stort ansvar för lilla mig känns det som men fan vad kul det var!
Hela jag känner mig som ett litet lyckopiller och inte nog med det så ska man ut i helgen med världens bästa Mia som kommer upp till Sthlm med sin pojkvän Benjamin.
Ska bli riktigt mysigt att få träffa henne igen, sist vi sågs bar jag på tårar inom mig men lyckades le utåt.
Något annat som gör att jag känner mig så otroligt lycklig är vetskapen om att det är 21 dagar kvar tills jag äntligen får se min älskade pappa igen, och se mina kära syskon det gör mig varm i kroppen och jag vet att det kommer bli super bra bara jag får komma iväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0