I was here

Lyssnar, analyserar,förstår,förstår inte....Hur kan man gå från något som betytt något för en? som funnits där för en varje dag? Hur kan man vilja lämna något man älskar? Varför skulle man vilja vara utan det man älskar?
Kommer aldrig förstå och det har jag insett, frågor jag har kommer aldrig bli besvarade tyvärr.
Sammtidigt som jag vet att allt blir bättre med tiden så är det så svårt att intala sig själv att det kommer bli så, du är den första jag vill ringa när jag har något jätte kul att berätta och du är den sista jag vill prata med innan jag lägger mig för natten.
Du var en del av mitt allt, jag gav upp mycket för att ha kvar dig i mitt liv, jag sa upp kontakter som jag själv inte tyckte passade in och jag var redo att följa med dig vart du än ville gå i världen bara jag fick vara vid din sida. Jag gav hela mitt hjärta, allt av mig själv gav jag till dig och fanns där för dig varje steg du tog, varje motgång så fanns jag där, genom vind och vatten. Jag gav upp allt för mycket av mig själv för att passa in i ditt liv så mycket som möjligt. Jag sa en gång du och jag mot världen bara du tar med mig på färden, du sa du och jag mot världen blir jag törstig så köper du en cola på vägen, jag sa även om jag blir törstig och du köper en cola, så ska du nog se att det räcker till oss båda.

I just want them to know
That I gave my all, did my best
Brought someone to hapiness
Left this world a little better just because...
I was here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0