Det vackraste

Den är här nu, den vackraste klänning jag någonsin sett hitills. Den är här framför mig, något för stor och för lång men den vackraste jag sett. Jag blir ledsen och arg men ändå glad, den skulle ändå inte suttit som jag velat och jag hade behövt göra om den tyvärr trotts man gav sina exakta mått.
Den är så vacker, men det kanske var meningen, jag skulle inte gå på det bröllopet kanske, det bröllop som är idag och idag känns det lite tråkigt att sitta och tänka på det. Dagen har jag spenderat med Emelie, hämtat massa saker från mina lådor och solat, snart kommer Camme och Celaya hit och vi ska ha girls night, awesome!
Saknaden är värst, den slår till hela tiden, längtan efter att få krama om och bara känna närheten, att få känna de där mjuka läpparna, den perfekta kyssen, men det är väl något man måste ta helt enkelt.
Orkar inte skriva mer idag, ska hoppa in i duschen innan jag ska möta upp tjejerna.
/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0