Utmaning

Var nyss in på min älskade vän Michas sida och såg en sak som hon håller på med så jag tänkte göra detsamma för skojs sull såhär ser det ut :

dag 1 - presentera dig själv
dag 2 - min barndom

dag 3 - min familj
dag 4 - mina vänner
dag 5 - ett ögonblick
dag 6 - min idol
dag 7 - den här veckan
dag 8 - mitt bästa minne
dag 9 - mina drömmar
dag 10 - en saknad
dag 11 - min första kyss
dag 12 - i min väska
dag 13 - min dag
dag 14 - mitt favorit plagg
dag 15 - dagens outfit
dag 16 - min bästa present
dag 17 - en gammal vän
dag 18 - mina rädslor
dag 19 - saker jag ogillar
dag 20 - saker jag gillar
dag 21 - vad jag åt idag
dag 22 - en dålig egenskap jag har
dag 23 - en bra egenskap jag har 
dag 24 - min bästa utomlands resa
dag 25 - en sak ni inte visste
dag 26 - en perfekt person för mig
dag 27 - en bild och text
dag 28- mina favorit låtar
dag 29 - den här månaden
dag 30 - min framtid


Kommentarer
Postat av: Micha

Gud vad komiskt att du tog just min, jag har valt ut varje nummer själv! Ska bli kul och läsa din :)

2011-01-14 @ 20:15:26
URL: http://peanutbut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0