Utmaning

Dag 4 - Mina vänner:

Mina vänner är bland det viktigaste för mig, utan dom hade mitt liv vart tomt.
Jag har några få som står mig riktigt nära, det är dom som jag känt i 16 år som vet allt om mig och som alltid finns där vad som än händer. Sen har jag några andra som jag knappt kännt i 1 år men som betyder extremt mycket för mig och som det känns som jag har känt i hela mitt liv.
Tänkte berätta lite om några utav dom för er, först ut är:

Emelie Teresia Johansson

Den här tjejen har jag känt sedan vi var 7 år, dock började vi inte umgås förrns vi var 13 år och hon är min närmaste bästa vän om man kan kalla det så. I år har vi stått varandra sida vid sida i 10 år och jag har sett henne utvecklats genom åren, sett henne må dåligt och komma tillbaka starkare än någonsin. Hon är den personen som vet när jag är ledsen utan att jag behöver säga något, jag ser upp till henne på många sätt och jag är så stolt över henne för allt hon åstakommit under en kort tids period. Vi båda har många minnen tillsammans, många bra och många dåliga men jag tror det är de som gör oss till dom vi är och vi lyckas alltid ta oss igenom svåra tider tillsammans. Vi har haft perioder då vi inte pratat med varandra på över några månader men har alltid löst saker på något vis, jag älsar och uppskattar henne på så många sätt och skulle inte byta ut henne mot någon annan i världen.

  


Sandra Lagerkvist

Sandra och jag har känt varandra sedan vi var 7 år, men det ar inte heller förrns vi var 13 år som vi började umgås på riktigt, idag står hon mig närmre än någonsin och jag kan inte se mitt liv utan henne. Hon inspirerar mig dagligen och hon är en av de få som jag anser har en stark själ. Hon finns där i alla lägen och är en riktigt klok tjej, har jag funderingar eller bara har något roligt att berätta så är det hon jag ringer. Hon är den som kan få mig att stälal mig och sjunga karaoke fast att jag hatar det, det går inte att ha tråkigt med henne eftersom det alltid händer något roligt runt henne. Hon är den enda av mina vänner som är lite av en lill gammal klok gumma för mig, hon lagar mat från scratch inga pulver såser här inte, fixar och donar och älskar pyssel, allt de som jag inte har tålamod till det är Sandra i ett nötskal vilket jag älskar med henne.
Hon är den jag vet kommer finnas där när vi är 80 bast och sitter i rullstol och sjunger sig fram i livet.

  

Mia Taipale

Vi har känt varandra i 4 år jag och Mia och för mig är hon bland de viktigaste personerna för mig.
Vi träffades genom våra ex eftersom de var bröder, sedan dess har vi hållt kontakten och gått igenom otroligt mycket.
Vi har både älskat och hatat varandra och sagt upp kontakten till att sedan plocka upp den igen och blivit närmre vänner än någosin. Mia för mig är en riktig liten må¨lmedveten tjej som har höga krav på sig själv men som alltid lyckas med vad hon än tar för sig vare sig det är skola eller privata saker. Det kan gå flera veckor innan vi pratar med varandra men på något underligt sätt så vet vi vart vi har varandra och därav spelar det inte så stor roll om man pratar varje dag eller inte. Hon står mig väldigt varmt om hjärtat och jag hoppas verkligen att jag kommer ha henne vid min sida när man är grå och gammal. Hon är en av de tjejerna som följde med mig i sommras till min släkt på kos, något jag alltid kommer se tillbaka på med ett stort skratt. För mig är hon en av mina solstrålar i livet.

  


Resterande som har medfört det där lilla extra i mitt liv består av:Michelle Bellange, Rebecca(Rebbo) Löwengrip och Camelia Raufi.
Dessa tre personer har gjort mina dagar under 2010, Micha är som en lilla syster till mig och jag har insett att vi två har liknande bakgrunder när det kommer till familjeförhållanden. Hon är den sötaste lilla tjej jag vet och väldigt mogen för sin låga ålder, en av de människor jag önskar att jag kunde se varje dag.
Rebbo är en av de enklaste tjejerna jag känner, ka prata om allt med henne och hon finns alltid där för en. Hon har en stark personlighet och är verkligen imponerad av hur stark en människa kan vara efter alla omständigheter som hon vart med om, hon är även en av de som följde med till min släkt och som sagt that´s a moment to remember.
Camme är min gamla danslärare som jag ser upp till på så många sätt och vis, hon är en ren inspirationskälla och en otroligt underbar vän. Finns inget annat än kärlek för den här bruden och jag vet att hon har så mycket att ge till denna värld, en dag kommer ni se henne överallt.
Självklart har jag även många andra vänner men dessa är de som verkligen betyder det där lilla extra i mitt liv, de som gör mina dagar och de som finns där för mig på det sätt jag finns där för dom.
1. Micha och jag, 2. Camme och jag, 3. Rebbo och jag.
  


Kommentarer
Postat av: rebbo

finner inga ord för dig människa! love u♥

du o micha alltså, för fina!blir ju lite tårögd...♥

2011-01-17 @ 21:12:44
URL: http://rebbolicious.blogg.se/
Postat av: Loonie

Just fell a tear...thank u <3

2011-02-16 @ 02:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0