Utmaning

Dag 3 - Min Familj:


Min familj här i Sverige består av mig Elin, min mamma Lena,pappa Johan och mina två bröder Adam och Elias. Min mormor och morfar, min farfar och farmor.
Det spelar ingen roll vad som än hänt/händer i min familj de är fortfarande min familj och jag älskar dom.
I Grekland har jag mina två syskon Azize och Mahmut och min biologiska pappa Moustafa som bor med sin engelska fru Teresa. I Grekland har jag även alla mina kusiner och även fastrar tyvärr hann jag aldrig träffa min farbror innan han dog vilket känns lite trist, sen har jag även mina biologiska farföräldrar som är världens gulligaste. Det spelar ingen roll att jag bara träffar de en gång om året för hur ont det än gör att åka ifrån dom eller att inte se dom så vet jag att dom finns alltid där.

Finns inte så mycket mer att skriva om min familj faktiskt, inte något som är speciellt för att skriva här.
So that was it, / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0