Utmattad till max

Usch vilken dag det här har vart, stressad,irriterad och super känslig för minsta lilla sak.
Idag har vi fått bort hur mycket som helst, vi fyllde en hel container med skräp som står och är full nu, helt sjukt!
Älsklingen kom förbi och hjälpte till och var super snäll och köpte mat till oss alla mitt i all stress som vi befann oss i, det blev nämligen som så att jag stannar här hemma inatt med eftersom jag ändå skulle åka hit och vi måste vara ute imorgon eftermiddag så kändes det bäst så, pappa får helt enkelt köra mig till Salem med mina väskor och allt så jag hinner dit lagom till överraskningsfesten som ska hållas för en av hans bröder.
Känns helt sjukt faktiskt att sitta här i mitt älskade rum och veta att imorgon är sista gången jag ser den här lägenheten och jag hoppas verkligen att saker och ting kommer lösa sig så snabbt som möjligt.
Nu sitter jag här och är helt slut, totalt utmattad och ett blink bort från att somna framför datorn, imorgon blir en lång dag det med eftersom allt och då menar jag allt ska bort, ska åka och kasta mer och lasta in saker som ska köras till rågsved, lasta in saker i en annan bil som ska ner till min mammas kompis och hem till min mormor och morfar får hoppas att allt går snabbt och smidigt faktiskt så man hinner andas lite grann.
Nu ska jag göra mig en kopp te och en macka innan det blir dags att sova igen, skriver mer efter helgen tror jag eftersom jag inte kommer hinna skriva något imorgon,
take care /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0