kommerintepånågonjävlarukbrikidag!!

Trött det är vad jag är fast att jag sovit minst 10 timmar, har väl sovit för länge helt enkelt.
Igår fick vi väldigt mycket gjort, tror vi kastade minst 10-12 svarta säckar med skräp och med det passade jag på att slänge mitt tv-bord,data stol och massa annat och helt plötsligt har jag lite mer space i rummet. Helt sjukt vad saker kan ta upp plats egentligen, det får bli en läxa tills jag hittar eget, mindre och mer praktiska möbler tror jag.
Idag ska älsklingen komma hit och hämta upp en sak som tillhör honom, någon slags mixerbox eller vad det nu är den ska han iallafall hämta, jag ska fortsätta packa och hjälpa mamma och pappa med saker som ska slängas osv.
Har precis vart in på bostadsförmedlingen och blev lite smått sur igen eftersom en av de lägenheterna jag står i kö till hade gått upp så nu har jag nummer 32 i kön och det är alltid de 30 första med längst kötid som blir kallade till visning så det sög ju lite till, men vem vet en dag kommer det komma en kallelse igen, får bara hoppas att det inte tar alldeles för lång tid.
Jag har ju tagit ledigt hela den här veckan, känns lite smått skumt och på ett sätt så blir jag rastlös eftersom när jag väl sitter här så har jag inget att gå in och titta på, att kolla kläder är ingen idé eftersom jag vill ha allt och har inte kunnat shoppa nya kläder på snart 2 månader.

En positiv sak som jag kan näma är väl att min dans kommer komma igång igen i höst, har bestämt mig för att jag ska dansa för Camme igen då hon kommer undervisa på Marikas och jag kan bara inte låta den möjligheten glida förbi, det spelar ingen roll om jag inte har råd för jag SKA ha det, min dans är bland det viktigaste jag har och det gör att jag mår bra, där får jag ut så mycket och jag vet att på hennes klasser det är då jag känner mig som mest hemma, så det är något att se fram emot. Ska även försöka se till att ta mig till Västerås i Juni och se min fina flicka Mia ta studenten måste bara dubbelkolla så jag inte jobbar då eftersom de springer ut på en Lördag? jag höll på att dö av skratt när hon sa det, men tydligen är det vanligt där. Nu skrev mamma nyss något väldigt roligt på sin facebook sida och vill att jag kommer ut och packar så det får jag väl ta och göra isåfall, skriver lite senare, kan försöka slänga upp en bild på hur det ser ut i mitt rum oxå.
Take care /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0