If I had you

Heter låten jag lyssnar på med Adam Lambert if you wanna now, nu var det ett tag sen jag skrev igen, life is upside down right now och lusten att skriva har väl inte funnits där precis.Kan ju börja med att säga att den 3/2 förändrades mitt liv på en sekund,håller på för fullt att packa flyttkartonger här hemma och försöker njuta av de dagarna man få vara i det här rummet.
Jag har alltid drömt om att få flytta hemifrån och att det skulle vara ett nöje att få packa de här lådorna men under dessa omständigheter så känner jag ingen glädje utav det, känns bara jobbigt och tröttsamt.
Det som gör mig glad är att jag för första gången i mitt liv har blivit kallad på visning till en lägenhet i Hässelby Gård som jag ska gå och kolla på imorgon, dock är hyran lite för hög för en etta på så lite kvm men skulle det vara något för mig så kommer jag nog tacka ja att jag är intresserad annars får vi se vart i stockholm jag hamnar så på så sätt är den 7/2 ett av mina bästa datum det här året.

Under de här dagarna har jag typ inte gjort så mycket jag har tagit några dansklasser med min fina vän Fia som var hem hit till Sverige under tre veckor men nu har hon åkt tillbaka till L.A. Har även tagit en äckligt tung klass för Camme där man fick känna den gamla glädjen och hur mycket man saknat den det fyllde mitt hjärta med glädje att se några av mina fina Karma medlemmar stå och dansa ihop på Akies faktiskt. Har packat lådor för fullt och insett att jag samlat på mig så jäkla mycket skit under de här åren, har dragit med lådor hem från jobbet som dom inte vill ha som jag kan ha användning för och suttit och lyssnat på lite låtar, Nu ska jag hugga in på låda nr 7 och se vad som finna kvar att packa ner och slå in, talk to you soon
 /Elin


Kommentarer
Postat av: Loonie

Tack för din shout out sweetie! Er närvaro kändes verkligen under klassen! Ni förgyllde mitt hjärta. Förändringar sker av en anledning o jag ser ingen tvekan i att allt kommer ordna sig väldigt snart för dig <3

2011-02-09 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0