Empty room

Nästan iallafall, vi är på god väg. Vaknade upp vid 10 av att mamma stog i dörren och tyckte att det var dags att stiga upp, tog mitt te och började kolla igenom både mail,blocket,bostadsförmedlingen och massa annat innan jag påbörjade resterande packning.
Sitter och tar en paus för tillfället medans pappa och brorsan är och slänger en massa säckar, ska snart slänga mig på garderoben och kolla igenom saker som ska kastas och sparas, borde kanske försöka få ner min hylla från väggen oxå men den tar jag nog sist, når inte riktigt upp till den så det kommer behövas lite hjälp.
Jag har nog aldrig sett så mycket skräp samt saker i hela mitt liv, men det klart har man bott i samma lägenhet i 19 år så samlas det ju högar av saker om man inte kastar iväg allt gammalt. Nu ska jag resa mig upp så jag inte fastnar här, skriver ett inlägg ikväll igen så får vi se hur mycket som har blivit gjort då.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0