Träningsvärk!

Det är exakt vad jag har nu, riktigt roligt pass körde vi igår. Stilen kändes så rätt och som om jag äntligen kunde lägga till lite egen flavor to it, så skönt. Dock tappade jag alltid bort mig så fort jag ställde mig längst fram men fan vad roligt det var, lägger upp videon på korren så fort den kommer ut.
Igår innan klass så mötte jag upp min lilla Micha a.k.a Peanut och åkte till Skärholmen och köpte mig en mysig långärmad tröja att dansa i och ett par byxor som är perfekta att ha till jazz t.ex. sen åkte vi in till stan och hade en jätte mysig fika stund, tack gumman!
Gick runt i stan och hittade en perfekt nyckelring som jag ville ge till min underbara vän Camme, som vi hittade på Marikas i receptionen btw, finaste receptionisten ever!
Hade klass och jag och Celaya bestämde oss för att åka in till stan och möta upp min älskling,Rebbo och Camme som satt på Burger King, alla var skit trötta det märkte man verkligen men det var jätte mysigt att bara sitta där och umgås lite. Idag har man haft möte med chefen vilket inte gick så värst bra, behöver verkligen något nytt nu, har kommit hem och tankat låtar och ska snart hoppa i mina danskläder(som jag glömde ta kort på igår föressten) och ha hiphop idag igen, funny funny.

Är otroligt seg och trött idag, har haft lock för öronen hela dagen dessutom och börjar bli förskyld igen, har inte tid att bli sjuk och pallar inte så jag har intalat mig själv att jag inte ska bli sjuk helt enkelt.
Nu har jag inte så mycket tid på mig, måste kila så ha det bäst
 /Elin

Min Peanut och min Celaya som gör dagarna lite enklare.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0