Sometimes it doesn´t feel right

Ibland gör det helt enkelt inte det och då finns det bara en person som jag kan bolla med, hon är den enda som finns där då och förstår mig. Ibland saknar man verkligen all glädje och skratt och kunna ställa frågot utan att bli dumförklarad, vart försvann kärleken? Jag känner inget , jag försöker men jag känner ingenting och det gör allt så mycket svårare. Ja,jag pratar om dans, jag pratar om när allt går så äckligt fort att du knappt hinner blinka för du ä rädd att du ska missa ett steg och tappa bort dig totalt. Jag pratar om glädjen och känslan när man hör en låt och hur det bara brukar krypa i kroppen för du känner den där viben som kommer när man väl gör första steget, men vad gör man om allt går bajs fort och det enda du tänker på är att sätta de där stegen?
Jag kämpar och sliter, ja jag ger upp ibland men då påminner jag mig själv om att jag faktiskt behöver lära mig för att komma någonvart, för att förstå, men ibland spricker det och man känner bara en klump i halsen och då vill man bara försvinna för ett tag. Det är inte alltid lätt men då har jag just den personen som alltid får mig på bättre humör där, hon som alltid har samma tankar som jag fast vi inte ens sagt ett ord till varandra.
Hon är den enda som kan kolla mig i ögonen och se vad jag känner innan jag ens hunnit öppna munnen och innan man vet ordet av så står hon och kramar om en och säger åt en att kämpa vidare.
Jag vill säga tack, TACK för att du finns där i dom stunderna då jag behöver dig som mest, tack för att du förstår mig utan att jag ens har sagt något och tack för att du är den du är Sara Celaya!!
Jag behöver inte skriva mer för jag vet att hon vet vad jag pratar om och det är allt som behövs för mig.

Nu ska jag hoppa ner i sängen och ta nya tag imorgon för då kommer jag iallafall ha en som jag drömt att få ha i så många år, så nya tag och en ny dag det sattsar vi på.
God natt / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0