Lilla Peanut

Hej allihopa!!
Denna helg har vart seg men ändå för snabb, i Fredags var vi hem till Rebbo och hade en jätte mysig kväll slutade med att vi åkte hem runt 00.30 och jag kom inte hem förrns vid 01.30 men en riktigt mysig kväll var det. Igår var det dags för en heldag av föreläsning i kroppslära med Karin, det var en ansträngande dag där man fick lära sig att gå rätt,stå rätt och olika stretch övningar osv, skönt var att vi slutade kl 19.00 så jag kom hem lite tidigare än planerat. Åkte hem till älsklingen och tog det lugnt, kollade på tv och bara slappnade av.

Idag har jag jobbat och som vanligt finns dte alltid idioter, förstår inte riktigt varför människor ska vara otrevliga ibland, I mean what´s the point? Jag är hur trevlig som helst när jag jobbar och om jag har en dålig dag så stannar det utanför dörren när jag kommer in på jobbet, vardagen får man ta itu med när man går hem igen.
Men men, vissa är väl bittra på livet helt enkelt och tar hellre några shots och tar ut ilskan på en liten oskyldig servitris hahah nej nu låter jag typ bitter.
Jag är väldigt trött just nu och orkar inte skriva så mycket, denna vecka kommer bestå av dans dans dans, fredag ska vi ut och fira älsklingen för att han låt spelas på en klubb här i Stockholm och ännu mera dans, kommer ha Daniel Rörström på Tisdag i hiphop, Onsdag Cherie med klack jazz och Torsdag blir det House med Martin Ferretti får se hur det går. Sov gott allihopa och en sista hälsning får bli till min peanut som fick mig att ta upp bloggandet igen <3/Elin



Kommentarer
Postat av: Micha

Pussar till dig! vi ses imorn!

2010-09-22 @ 23:26:57
URL: http://peanutbut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0