I Believe

Hej allihopa!
Som sagt igår var en piss dag och det verkade inte som om att det bara var jag, alla jag kände hade en riktigt dålig dag tydligen. Orkar inte gå in på detaljer eftersom det inte är värt att nämnas, men kvällen fick mig att bli gladare eftersom jag fick se min sunshine som gjorde mig otroligt mycket gladare.
Idag är en ny dag och jag känner mig mycket piggare,gladare och mycket lugnare idag. Dagen har bestått av jobb, sen åkte jag hem och vilade i någon timma, låg och kollade på tv och allmänt latade mig i sängen tills det blev dags att packa ner mina heels och sätta på sig en tajt outfit, gick förvånandsvärt bra, trodde verkligen jag skulle ramla omkull och slå ihälj mig på klass men det gick rätt hyffsat. Dock är jag ingen mästare på varken jazz eller att gå i klackar men jag kämpar.
Ska försöka göra en ny grej här och det är en nämligen dagens outfit som är relaterade till dansen. Kanske händer att man slänger in ett eller annat vardagsfoto oxå, känner att jag behöver lite ny inspiration först, någon som vill ge mig en ny garderob kanske?
Just nu sitter jag och läser mina favorit bloggar, har hittat en som jag starkt kan rekomendera, den här bruden är så jävla grym och rolig, ska fan be henne slänge upp lite fler video inlägg för hon är klockren www.awenredar.devote.se sen har vi min lilla peanut som ni ser i länkarna, mina lilla loppa som fick mig att börja uppdatera igen gå gärna in där http://peanutbut.blogg.se Nu ska jag krypa ner i min PJ och mysa ner mig med te och lite tv innan det är dags att sova. Outfit bilder för börja nästa vecka, a fresh start som sagt.
Sov gott /Elin

"You shine brighter than the stars, I truly love you my friend"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0