When everything just falls apart

Det är så det har känts den senaste tiden, har slitits mellan tankar och känslor och mått allmänt dåligt över min situation. Att jag tillåtit mig behandlas på ett visst sätt, att jag accepterat och bara tagit all skit.
Jag har inte skrivit något såg jag på nästan 2 veckor nu och jag har inte orkat, men nu känner jag mig så överlycklig och så fylld med positiv energi, ÄNTLIGEN!!!

Igår bröt det totalt, den säcken jag har haft bärandes på min rygg brast och jag orkade inte bära den mer, som tur var hade jag älsklingen där just då när det hände och jag fick släppa ut allt i en trygg famn.
Idag fick jag världens bästa besked och jag känner verkligen att det kommer ordna sig nu, helt sjukt hur en kommentar jag fick imorse visade sig bli sanning, "Ny dag, nya möjligheter" väljer dock att inte skriva något om det ännu eftersom jag kommer få det glasklart till nästa vecka.

Dansen har gått både bra och dåligt, har ju vart sjuk en vecka så satt ner nästan hela förra veckan men jag älskade verkligen en klass vi hade med en tjej som heter Carmel, sjukt rolig och grym stil vilket kändes så jävla rätt.
Har även hunnit med att träffa mitt kära Karma crew, det var verkligen det som behövdes just i den stunden och känslan av att känna kärleken igen och att man får krama om sin andra familj igen.
Under veckan har jag hunnit med att träffa min älskade Camme och pratat om allt mellan himmel och jord, det är så intressant att bara få lyssna på hennes liv och hennes tankar och få lära känna henne på det sättet. I veckan har vi haft House,Streetjazz och com. Hipop och det har vart riktigt kämpigt men ändå roligt.

Just nu sitter jag hemma hos älsklingen och kollar och lyssnar när han och Joseph fixar och trixar med hans låt som btw låter GRYMT BRA, god job u guys!
Ska väl snart sätta mig och titta lite på tv tänkte jag, imorgon är det nya krafter som gäller med en hel dag på Akies igen och ännu mera Babydollz, hoppas bara att vi snart börjar lägga sista bitarna i korren vi ska ha till No Limits, men vi får se.
Nu ska jag kila, skriver nog lite till på Söndag, ska försöka slänga upp lite bilder också,
take care /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0