sjukling

Idag är man en sjukling, hostar som en idiot och är helt snorig plus att man hör lika dåligt som en gammal gubbe, nej men världens lock för öronen så älsklingen har nog till och med blivit lite sur när jag frågar vad han säger ett antal ggr.
Stannade hemma från jobbet idag eftersom jag absolut inte vill jobba på det här sättet, har åkt hem till Alvaro idag och bara tagit det lugnt, skönt att få komma bort ett tag igen nu när det är typ 2:a världskriget hemma.
har köpt lite godis, käkat thai mat och tittat på Idol. Imorgon är det dags för ett 5½ timmars långt pass med Babydollz, hade hoppats på att vi kanske skulle börja prata lite om  No Limits som vi kommer uppträda på i November men nu verkar det som om vår lärare inte ska vara där imorgon, istället blir det Cv genomgång och auditionförberedelser med Caroline, ska bli spännande med tanke på att jag inte har någon tillgång till skrivare och cv:t jag lämnade in sist var handskrivet.
Men men sen har vi lab/hiphop med någon jag inte kommer ihåg namet på och sen jazz igen med Sara Kullander, får se hur mycket dans det blir för mig men jag ska försöka.
Kommer nog inte skriva något imorgon, ska försöka ta lite bilder imorrn hade jag tänkt och slänga upp på Söndag, ni får ha en trevlig helg, ska krypa mot sängen nu och mysa ner mig med min älskade pojkvän, hörs mer på Söndag ciao /Elin

"Take me back"
En bild säger mer än tusen ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0