Mys Söndag

Hey allihopa!
Nu är det första advent, tiden går så himla fort att man knappt hänger med i svängarna, tycker inte ni det?
Min helg har vart så himla avslappnande och lugn, känner verkligen att man fått nya krafter så man kan ta tag i veckan som kommer.
Idag blev jag bjuden på middag och bio av älsklingen sen fick han för sig att köpa ett par skor till mig som jag prövade, riktigt mysig Söndag har det varit iallafall.
Veckan som kommer kommer inehålla en himla massa dans, audition och julmiddag med jobbet.
Imorgon ska jag på en arbetsintervju på Junibacken, ser verkligen fram emot det och håller tummarna för det bästa. Nu tänkte jag sätta mig och leta lite ny musik och ta en kopp te, kylan där ute sitter fortfarande kvar i kroppen känns det som, men innan jag gör det så vill jag passa på att berätta att min älskade vän Rebbo har skaffat sig en blogg som ni hittar på http://rebbolicious.blogg.se verkligen värt att droppa förbi ;)
Ta hand om er nu
/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0