Cry Baby

Det är så jag känner mig förtillfället, som en cry baby.
Idag var sista lektionen med Camme på Blue Hill, några av oss från gruppen möttes upp tidigare oh gick och köpte lite chips,cola och godis för att göra kvällen så mysig som möjligt. Repet gick rätt okej, är inte riktigt nöjd med ena korren, måste öva öva öva för den vill verkligen inte sätta sig i mitt rörelse mönster.
Det gör rätt ont i hjärtat att det var den sista lektionen på Blue Hill med henne, men sammtidigt så är jag så stolt och glad för hennes skull, hon är en stark människa som vågar göra detta.
I believe you´re going places in this world, just wait and see.

Imorgon är det dags för Tuben, är så hype på hur allt kommer bli, älskar mina fredagar på tiben eftersom det fört oss alla så nära varandra. Kommer alltid ha det som ett minne för livet, allt blod,svett och tårar man delat för att kämpa sig igenom i den där lilla svettiga salen, och jag har en person att tacka för allt detta, Camme!
Du förde oss tillbaka till glädjen och känslan för dansen igen, du är guld värd!
I helgen väntar myspys hos älskling, ser verkligen fram emot att få slappna av lite granna, söndag blir dte ännu mer rep och veckan som kommer lär nog innehålla en del den med eftersom vi uppträder den 5/6.
Längtar som fan tills dess, kommer bli grymt!
Jag har inte så mycket att skriva om egentligen förutom att jag vill tacka en viss person som gjorde min kväll, orden jag fick höra gjorde mig helt tårögd och jag har nog aldrig känt en sådan känsla av att vara uppskattad tidigare.
Tack Micha för de underbara orden, det värmde verkligen i hjärtat, tro mig jag kommer aldrig glömma dig min vackra lilla plutt!
Nu ska jag ta och sova lite, har sovit så dåligt den här veckan och försovit mig som fan vissa dagar, skärpning Elin, kanske ett tecken på att semester behövs?

Vi hörs imorgon, skriver ett inlägg efter Tuben.
Love /Elin


My one and only RecognizeD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0