Babydollz nästa

Hello everyone!
Dagarna bara flyger iväg känns det som, helgen har vart helt otrolig med enormt grym vibe på Tuben i Fredags with the wonderful Camelia.
Kommer verkligen sakna allt vad Tuben hade, känslan,musiken,stilarna och mest Camme. I Lördags åkte jag en sväng till min älskade morfar, han orkade iallafall prata i 20 min utan respiratorn och fick fråga det han ville fråga.
Jag ber verkligen till vad som helst där uppe eller till vem som helst som hör mig, gör min morfar bra igen, jag behöver honom här!
Efter jag var hos morfar tog jag en sväng förbi älsklingen i studion där han spelade in grabbarna "No Hobby" hade skit roligt medans dom spelade in, dock kan det bli lite rastlöst att bara sitta och lyssna på samma sak om och om igen. När vi kom hem var det tv:n som gällde men inte en lång stund eftersom Söndagen väntade ett 6 timmars långt dans pass.

I Söndags då så gick vi upp kl 9 och åkte in mot stan för att möta upp Rebbo och Lana och gå på audition till gruppen Babydollz, det gick hur dåligt som helst eftersom jag aldrig någonsin i mitt liv har dansat jazz eller en sån svår hip hop korr. Efter 3 timmar var man helt slut och kroppen värkte i varenda muskel men det hindrade inte oss från att ta en promenad upp till Sandys och käka innan nästa pass.
När vi kom fram till Blue Hill och körde uppvärmning och styrka så pallade inte kroppen, blev helt snurrig i huvudet och märkte att en sträckning i låret gjorde svin ont så jag satt ner hela klassen istället.
Igår värkte verkligen varenda muskel i kroppen och ryggen gjorde så ont att jag inte orkade stå upp, så jag stannade hemma från jobbet men eftersom jag är en del av gruppen RecognizeD så behövde jag ställa upp på ett gig vi hade utanför Råsunda, väl till min räddning kom Rebbo med sitt Tigerbalsam vilket gjorde min dag. Giget gick skit bra, en perfekt uppvärmning inför den 5/6 då vi uppträder i Hagalundsparken på Blue Hills avslutning, kommer bli grymt, right Loonie? We are gonna give them such a surprise :) Efter giget åkte vi in till stan och käkade och Micha och Niki gav oss en riktigt rolig uppvisning "Gyal bend ova" sedan åkte jag och älsklingen hemmåt och satte oss och kollade på Old Dogs, jag garva så mycket åt den att man fick ont i magen efteråt.


Idag var man tillbaka på jobbet, gick lite segt med ryggen men annars gick det bra. Fick den goda nyheten idag att jag kom in i Babydollz, till en början visste jag inte hur jag skulle reagera för jag kände varken glädje eller sorg, men efter några sms så kände jag att det var det bästa valet jag kunde ha gjort att tacka ja till en plats. NU jävlar ska vi utvecklas här, jazz och hip hop och säkert en massa annat jag aldrig prövat i mitt liv, this is gonna be good, men jag är glad och stolt att trotts att jag kände att det gick skit ås såg dom väl förhoppningsvis något bra i det hela. Ska bli kul eftersom både jag och Celaya kom in så vi blir några av de "nya" för terminen som kommer i höst, 6ggr/veckan kommer jag dansa and I´m gonna kill myself I think. Måste ge ett stort speciellt tack till Camme och Alvaro som alltid stöttat mig och trott på mig i de stunder jag verkligen tvivlat, ni är BÄST!
Era ord värmde i hjärtat och jag uppskattar verkligen allt som ni sagt, kommer sakna allt i höst för allt kommer verkligen bli nytt för mig, men det känns bra på ett sätt, behöver lite förändring i vardagen och varför inte börja med det jag älskar att göra mest?, DANSA!

Nu ska jag luta mig tillbaka och titta på Ugly betty och alla andra bra serier som kommer på Tisdagar, jag älskar mina tv dagar, skönt att få komma bort från allt och svepas med i seriernas värld haha.
Sov gott ppl love Elin


Kommentarer
Postat av: Loonie

Yep u know it hun...a craaazy suprise ;)



Thank u for always showing such love and appreciation for me...I don't expect to get any but u always fill my heart with joy!

U know I'll always support u through thick and thin. As long as u have both feet on the ground you'll reach any goals u have in life. Never doubt...

Much love to yuh sweetie-C

2010-05-19 @ 01:14:43
URL: http://livelovecreateinspire.blogg.se/
Postat av: mia

lyx henne! saknar dig med, men snart ses vi ;) <3

2010-06-02 @ 16:01:23
URL: http://miataipale.blogg.se/
Postat av: Elin Thudén

tv tisdagar är ju bäst! :)

2010-08-07 @ 23:39:59
URL: http://hejelinpelin.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Fin blogg

2010-08-08 @ 00:15:09
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0