Yoga?

Hej allihopa!
Tyvärr blev det ingen uppdatering i helgen, har vart en riktigt mys helg med Let´s Dance och roliga serier tillsammans med Alvaro. Idag har man jobbat och försökt ta det lungt med ryggen lite, min chefs bror tycker jag borde börja på yoga, vem vet kanske skulle hjälpa. Om en timma ska jag iväg till naprapaten, ska bli så jävla skönt att få knäcka tillbaka ryggen på rätt plats. Ska även dra med mig Sandra upp dit, får se om hon får följa med in men det borde hon få, hon är näligen jätte osäker på hela det här med naprapater och knäcka ryggen osv, och då vill jag visa henne att det är inte så farligt som det verkar. Den här veckan blir det middag för Alvaros brors flickvän som tar examen, ser fram emot det. Om en vecka åker jag,Alvaro och hans mamma på kryssning till Åland, det är något jag verkligen ser fram emot, pratade med banken idag oxå och nu ska jag äntligen får mina pengar tillbaka, i rättans tid kan man verkligen säga. Nej nu måste jag slänga in en tvätt i maskinen innan jag måste gå, kan skriva lite mer senare,bjuder på en skön låt så länge / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0