Take your shirt off

Godkväll sötisar!
Förlåt för dålig uppdatering, men jag har verkligen inte orkat sen nyrårsafton.
Under den kvällen så åt vi god middag här hemma som jag och mamma hade lagat. Till förrätt blev det Toast med curry/räkröra till varmrätt blev det Fläskfilé med hasselbacks potatis med grönpepparsås och till efterrätt serverade vi Choklad fondue med frukter. Succé blev det iallafall, och maten bara försvann från bordet, vid 22 tiden åkte jag och Alvaro hem till honom och firade 12slaget tillsammans med raketer och lovade varandra ett nyårslöfte som jag hoppas vi kan hålla.
Efter vi hade firat klart med varandra vandrade vi hemmåt till hans kusin som tog oss med till hennes pojkvän som hade fest. Extremt lyckat nyårsfirande blev det iallafall, bättre än förväntat och klockan tickade iväg. Dagarna efter spenderades med pizza, mys och lathet.
Tillbaka till verkligenheten som började igår så var det som vanligt förutom några mindre problem på jobbet, vår grill funkade INTE!! min chef kom in på morgonen och gjorde ihop en kyckling gryta och biff gryta som vi serverade till lunch som var hur jäkla goda som helst kan jag säga.
Idag har jag haft en riktigt mysig dag både på jobbet och privat, mina kära vänner Emelie och Michelle kom förbi en sväng och käkade lunch med mig och Becca vilket var hur mysigt som helst. Åkte hem till Emelie sen och mös ner oss i soffan med filtar och kollade på film och upptäckte att det var norrsken på himmelen utanför henne så där stog vi länge och tittade och beundrade det fina skenet, har någon av er vart med om det?
Nu sitter jag iallafall här hemma och knappar på datorn och ska snart kura ner i mig i sängen och titta på tv:n, kan lägga ut lite bilder från nyårsafton och en riktigt skön låt till er alla, skriver mer imorgon
/ Elin


  
  
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0