Städ dag

Hej sötisar!
Idag har vart en riktig effektiv dag, har stor städat garderoben och rensat ut alla kläder som jag inte använder längre, några st tänkte jag spara och ge till min lilla syster i Grekland eftersom de fortfarande är i bra skick och är något jag skulle kunna använda men ej vill ha längre. Har hunnit tvätta 2 maskiner och städat rummet och moppat golvet, good work Elin! Jobbet har vart rätt slapp men vi fick ändå lite att göra, satt kvar en stund och små pratade med Becca och Daniel min chef, drack lite kaffe och sen tog jag mig hemmåt. Har vart väldigt trött idag och fortfarande lite mörbultad från behandlingen av ryggen igår, ska nog lägga mig lite tidigare idag tror jag.
Nu ska jag sätta mig i soffan och äta lite mat och titta på "So you think you can dance" längtar tills min dans drar igång, är fullkommligt laddad att komma igång igen. Ska försöka ta lite mer bilder om jag kan, videos får jag tyvärr inte lägga upp förutom uppträdanden som vi gör med respekt till mina lärare. Hörs imorgon någon gång, ska träffa Emelie och Michelle så vi får se vad vi hittar på den här gången.
Ha det bäst Love Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0