Sorry

Hej allihopa!
Shit vilka problem jag har haft med att försöka lägga in inlägg den senaste veckan, varje gång jag skrivit klart har mitt internet hakat upp sig och jag har fått börja om så har det hållt på såhär hela tiden. Nu ska vi se om det funkar en gång till, förra lördagen var jag ju som sagt på Club Ambassadeur och medverkade i ett uppträdande som Babydollz utförde, riktigt grymt var det och det var jävligt kul att se mina lärare igen. Dock blev det smock fullt ganska snabbt och jag kände bara hur jag ville därifrån så jag och älsklingen var hemma runt 3 igen. I måndags var jag, Alvaro och hans mamma Ina på kryssning till Åland, vi hade det verkligen jätte trevligt och kul, dansade hela natten från 22-04, alvaro och Ina sjöng lite karaoke, jag fegade ur totalt eftersom jag blir jätte nervös att sjunga inför folk av någon anledning. Resten av dagarna har jag jobbat, svängde in till stan och shoppade lite grann, fick bli en ny klänning, en väst och ett par leggins.

I Fredags gjorde Becca lunch på jobbet och jag blev bara tvungen att ta kort för det är något man inte ser varje dag haha, kan visa en liten bild här nedanför.
Igår var jag och Alvaro ut med några vänner från Blue Hill och dansade arslet av oss, har nog aldrig haft så ont i mina ben dagen efter som idag, grym kväll blev det iallafall. Idag har vi bara tagit det lugnt och haft det mysigt, imorrn är det jobbet igen ska eventuellt in till en gammal klasskompis på torsdag där han jobbar och se min skiss, har nänmligen bestämmt mig för att tattuera mig nu och skissen är klar så ska in och kolla om jag vill ändra något osv så blir det förmodligen en tattuering till nästa månad. Nu ska jag sätta mig och läsa igenom lite bloggar och kolla min mail osv, ha det bäst tills dess love / Elin

  
  
  
  
  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0