paket :)

Hej allihopa!
Blev inget bloggande för min del i helgen, Alvaros mamma hade datorn hela tiden och jag ville inte störa henne för ett inlägg. Helgen har vart hur skön som helst, har bara slappat och tagit det lugnt med film, äppelpaj och massa annat mys. Vad har ni haft för er i helgen?
Den här månaden väntar massa roligheter bland annat uppträdande på Ambassadur, kryssning och en liten get together med gamla dans kompisar från förr, ska bli jätte kul faktiskt, en bra start på ett nytt år. Imorgon ska man försöka få tag på banken och se hur dte går med mina pengar som jag råkade föra över till en helt random person för snart en månad sen, förstår inte vad det är som tar så lång tid faktiskt.
Ska även hämta ut mitt älskade paket som jag väntat på länge nu från Hong Kong, nämligen en palett på 120 st ögonskuggor, har suktat efter den i snart 1 år och bestämde mig straxt före nyår att jag skulle ha den, så jag budade på den och nu ligger den nere på posten och väntar på mig.
Annars har jag faktiskt inga andra planer för imorgon får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt, en sak vet jag och det är att jag saknar lilla Mia väldigt mycket. Sitter och pratar med henne på msn just nu och insåg då hur sjukt fort tiden går, den var 7 månader sen vi sågs sist och det är en alldeles för lång tid, vi måste verkligen ses snart igen. Jag har faktiskt inte ås mycket att skriva idag, ska pröva lite med ögonskuggorna imorgon om det blir bra kan jag lägga ut lite bilder så får ni se resultat, ni kan hitta lite "tutorials" som det kallas på youtube om ni skriver in eye shadow tutorials, alltid bra när inspirationen inte alltid flödar. Ni får ha det så bra tills dess skriver mer imorgon, love / Elin

Denna skönhet väntar på mig


Kommentarer
Postat av: mia

ja vi måste ses snart gumman, saknar dig så=( <3

2010-01-11 @ 18:07:42
URL: http://miataipale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0