Lätt skolios

Nu är man hemma, var ju som sagt ner till min naprapat som knäckte till ryggen igen på mig. Det är alltid en lättnad när man går därifrån, man känner sig så rak och all spänning i kroppen bara släpper. Dock fick jag veta att jag har en lätt skolios som det heter, när ryggraden skjuter lite åt sidan. Ska ringa till vårdcentralen och se vad dom kan rekomendera att jag gör åt saken, helst av allt hoppas jag på att få röntga så det verkligen kan bli verkställt isåfall, någon som läser som känner någon eller liknande som kan ge tips?.
Sandra var ju med mig inne i rummet och satt och fnös och rös hela vägen igenom tror jag, stackars. Följde med henne efteråt och köpte lite nya blommor till hennes lägenhet då hon tar död på alla hennes pojkväns blommor haha. Jag har inte gjort så mycket sedan jag kom hem faktiskt, har ätit,duschat och tittat på tv. Ändrat planer inför lördag har jag dessutom hunnit med, middagen är inställd för min och Alvaros del då vi tydligen inte var bjudna, men det gör inte så mycket det eftersom vi nu kan vara med och uppträda på Club Ambassadur som går av stapeln på lördag 22.00.
Sitter förtillfället och väntar på att Alvaro ska ringa, han är kvar i skolan och jobbar på sitt projekt med sin grupp.
Ska lägga mgii soffan och titta på Raw comedy club nu, skriver mer imorgon.
Ha det bäst / Elin

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0