Gammal och grå

FY fan, nu har jag hasat mig fram i lägenheten som en gammal gumma.
Tänk er en riktigt gammal gumma som är böjd i ryggen, ungefär så har jag vandrat runt här eftersom jag nämligen pajat ryggen IGEN! Jag blir galen tror jag, förstår inte varför det händer hela tiden, nu har det hänt 3 grr på ett år, någon sorts förklaring måste det väl finnas? Jag har legat ocg glott på So you think you can dance och såg att de dansade wienervals, enligt mig gör dom det alltid så himla vackert och elegant och den här gången gjorde dom det med en touch av "bröllop". I mitt huvud dök ju genast idéen upp om att om jag någonsin ska gifta mig ska jag ta någonslags intensiv kurs i wienervals och göra ett jätte fint nr utav det.  Ska snart lägga mig till rätta i sängen och se om jag kommer upp med ryggen till jobbet imorgon, måste iallafall iväg till Mr.Naprapat igen så han kan knäcka ryggraden på rätt plats. Har suttit och bläddrat igenom min sysslings sida där hon har sina modell bilder på www.123minsida.se/nicoletallin  tycker dom är jätte vackra och fina iallafall, speciellt de där hon har kroppsmålning, önskar att jag vågade göra något sånt någongång i mitt liv. Nej dags att krypa ner i sängen, ögonen är tunga och trötta, hörs imorgon love / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0