Changes

Hej allihopa!
Hoppas ni har haft en bra dag, min har vart seg,seg och ännu mer seg. Var ju ledig idag från jobbet vilken känns riktigt konstig att vara ledig mitt i veckan men ännu mer jobbigt blir det nog imorgon när man lyckades vända på dygnet över en natt. Jag har funderat här i min ensamhet idag vilka förväntningar jag har på 2010, jag tror att med åldern så börjar man inse vissa saker och vad man skulle vilja uppnå inom en viss framtid. Har gjort en liten lista på vad jag skulle vilja uppnå det här året och försöka följa det så gått jag kan iallafall.
Känner ni någongång så? Som om livet bara rusar förbi och helt plötsligt står man där och ser på sig själv med frågor som: Vad vill jag göra här i livet? När kommer den där feta lönen man väntar på? eller vad vill jag göra inom de närmsta 5 åren?
Såna typer av frågor cirkulerar i mitt huvud just nu, såna som man bara egentligen önskar kunde hända nu.
Imorgon blir det fika i stan med min baby, har nog tänkt att spendera natten där dessutom, så det blir nog inget bloggande imorgon kan jag tänka mig, ska försöka hinna skriva lite i helgen, känns som om jag ibland skriver alldeles för mig själv, som om jag är den enda som läser. Fast dte kan vara en rolig sak det med, min blogg har jag haft i 3 år i September och under de tre åren har jag sparat på mig funderingar och massa annat som håller mig full av minnen, minnen som inte huvudet alltid kommer ihåg, vilket jag tycker kan vara fint.
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och titta på How I Meet You Mother och mysa ner mig under täcket. Ni får ha det bäst så länge love /Elin




Elins to-do-list 2010

Söka nytt eller extra jobb
Spara pengar till en ny säng och andra inredningssaker
Spara pengar till min resa till pappa
Ägna lite mer tid åt att träffa mina vänner
Börja övningsköra ( Jag vet jag är sen)
Söka ännu fler lägenheter
Köpa gitarr och lära mig spela
Dansa,dansa,dansa
Gå på audition för BabyDollz
Bli mer spontan av mig ( livet känns lite som en enda kalender)
Ta mer bilder och försöka uppdatera mer i bloggen
Försöka åka bort i Oktober/November
Älska och ha roliga stunder med Alvaro.


Kommentarer
Postat av: amanda

hej elin!

tack för den kommentaren, den värmde.

det var jätte längesen verkligen. hoppas du mår bra & att allt fungerar som det ska för dig. ta hand om dig, du förtjänar de bästa.

kramar, amanda

2010-01-11 @ 23:51:57
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0