Angelita

Hej allihopa!
Har ni haft en bra dag? Själv har jag haft en helt okej dag, orkade inte blogga igår då mitt humör hade nått botten, men som tur var kom älsklingen förbi och gjorde mig gladare, så mysigt att bara vara och slappna av med honom omrkring mig faktiskt.
Morgonen började med att man försov sig igår och fick ett samtal från banken som inte gjorde det bättre alls, fick veta att det enda dom kan göra åt pengar som jag fört över till någon som jag inte känner av misstag, är att vänta på att hon ska höra av sig och om hon inte gör det så rinner det ut i sanden, det måste ju finnas något mer dom kan göra åt saken tycker man. Kollade igonom min mail igår och insåg att jag hade ett gammalt vinnar mail från tradera där alla hennes uppgifter stog så då fick man ta saken i egna händer och maila och försöka få tag på personen själv, får se vad som händer med det. Idag har morgonen kanske inte vart den bästa eftersom man blev väckt ett visst antal ggr, men det var helt okej på jobbet faktiskt, känner bara att jag behöver någon slags förändring i mitt liv nu. Jag vill så mycket men endå så lite på något sätt, känner någon igen sig? Jag skulle så gärna vilja spara ihop pengar och bara ge mig ut och resa och upptäcka ställen.

Vill köpa en ny säng, lära mig spela gitarr, köpa en egen gitarr, ta en massa andra kurser som intresserar mig och mest av allt skulle jag behöva ett bättre jobb, missförstå mig inte nu jag har ett bra jobb, vi är ett jätte bra gäng som jobbar tillsammans och jag trvis som fisken i vattnet men jag klarar mig inte på det lilla jag får utav det, och det känns som jag har kört fast, som om jag inte kan utvecklas mer på det stället och då behövs en förändring. Det enda som håller mig kvar på det stälelt är min jobbar kompis Becca, hon är som en liten extra kudde kan man säga, vi bollar ideér,tankar och allt under våra timmar tillsammans och det känns verkligen skönt att ha en sån bra jobbarkompis som henne, hon är den enda jag skulle sakna om jag slutade men jag vet att vi skulle fortsätta ha kontakt med eller utan Greken.
Lite negativa tankar men endå bra på något sätt, för det är inte förnns man själv inser såna här saker som man verkligen vill göra något i sitt liv.

Nu tänkte jag sätta mig och titta på grey´s anatomy, för er som missat min absoluta favorit serie, de visar de gamla avsnitten från säsong 1 på tv:n. Ska kolla om det finns lite yoghurt i kylen, blev lite små sugen på något sött. Ha det bäst / Elin


Några saker jag skulle vilja ha i vår:

Shoulder Pad Cardigan SEK 499, Love Milly - NELLY.COM Lips Cardigan SEK 599, Gestuz - NELLY.COM
  
  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0